sobota, 17 marca 2012

Uwaga zęby powybijam

Oto na jakie ciekawe ogłoszenie trafiłem na Innejstronie. Nadane przez zakochanego - nie mam wątpliwości że do szaleństwa - dwudziestolatka:

PRZECZYTAJCIE WSZYSTKO!!!!!!!!
Uwaga jeśli ktoś się spotka z moim facetem Piotrem on jest po 50-tce jest z województwa mazowieckiego i szczególnie spotyka się z młodszymi ja go kocham i zrobię dla niego wszystko nie pozwolę by ktoś go dotykał ktoś kto nie zasłużył i ktoś kto całe życie się z byle kim prowadził i ma stertę chorób i ją przekazują nie pozwolę na to!!!!!!!!!!!!. Zastanów się zanim do niego napiszesz lub gdy dostaniesz od niego wiadomość jeśli chcesz nie mieć zębów to jesteś być może na dobrej drodze bo jeśli dowiem się czegokolwiek i będę miał jakieś sygnały znajdę cie a wtedy już ci się wszystkiego odechce możesz być z daleka nie ma problemu. DLA MIŁOŚCI ZROBIĘ WSZYSTKO A TEN CZŁOWIEK JEST MOIM SERCEM I ZAWSZE BĘDĘ GO KOCHAŁ I NIE POZWOLĘ BY MI KTOŚ GO ZABIERAŁ.
Ostrzegam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nic dodać nic ująć. Na szczęście to nie mój target - ja nie potrafiłbym dotknąć 50-latka ;-) Więc utrata zębów mi nie grozi ;-)

1 komentarz: