piątek, 6 stycznia 2012

Wielka miłość z mamą w tle

Miałem rozmowę na GG z chłopakiem, jak napisał w wieku 23 lat, który - co się czasem idiotycznie zdarza - nie znając mnie od razu zadeklarował, że mnie kocha. I pewnego dnia zagadał mnie pisząc, że powiedział swojej mamie, że jest gejem. I coś pisał o chodzeniu nago. A dokładniej o tym, że jego mama może chodzić nago, bo też wie, że jest gejem... Tak to zrozumiałem - napisał bowiem niejasno. Tak czy siak - to idiotyczne.

Widział mój profil na necie i w pewnym momencie napisał mi, że jego mama uważa, że jestem przystojny. To mnie bardzo zdenerwowało. Nie podoba mi się mieszanie żadnej kobiety, a szczególnie  mamy, do relacji z chłopakiem. I poza tym kojarzy mi się to z jakimś chłopakiem z Białegostoku, który zaprasza do mieszkania u niego z nim i mamą. Może to był ten sam bajkopisarz, może inny. W każdym razie zablokowałem go. Nie interesują mnie rozmowy z kretynami nie szanującymi słowa "kocham cię" i szafującymi nim bez opamiętania, kompletnie kogoś nie znając.

Taki folklor nadaje się jedynie do wzmiankowania na blogu. I co najważniejsze - nareszcie działa opcja blokowania rozmów. Nie korzystając z Gadu-Gadu ale jedynie wtyczki Gadu-Gadu miałem z tym problem. Teraz już na szczęście nie mam. I będę miał spokój od niepoważnych deklaracji tego chłopaka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz