piątek, 20 stycznia 2012

Nowy Blogger

28 października 2011
Przełamałem się do nowego Bloggera. Początkowo nie podobało mi się to i owo w zmienionym interfejsie, ciągle zresztą ulepszanym, ale wreszcie stwierdziłem, że zostanę przy nim. Stało się to od momentu gdy przejście na nowy interfejs było konieczne ze względu na integrację profilu Google+ z Bloggerem. No to się do Bloggera przekonałem.

Skoro się przekonałem do nowego Blogera to może taki znak, że przekonam się do życia z jakimś chłopakiem? Nie tyle do samego życia z chłopakiem, co do życia z konkretnym "egzemplarzem chłopaka" ;-) Idzie smutna zimowa pora roku a ja będę miał coraz więcej pracy przy rozkręcaniu kolejnej firmy - i bardzo mi będzie brakowało zasypiania i budzenia się z kochającym chłopakiem.

Nowy Blogger jest w wieku kwestiach wygodniejszy pd starego. I może warto zacząć życie z kimś, które będzie w wieku sprawach wygodniejsze od życia samotnie? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz