sobota, 17 grudnia 2011

Lubisz sesje fotograficzne?

Oto jaką wiadomość dostałem od misiowatego faceta (115 kg wagi) na jednym z niszowych portali: lubisz sesje fotograficzne? też je lubię. Oczywiście wątpię czy miał na myśli same zdjęcia - raczej pretekst do tego aby się rozebrać i uprawiać seks. O sobie napisał, że jest puszystym misiem i ma duże piersi oraz sutki, chętnie też się umawia na sesje fotograficzne. 

Aż mi się słabo zrobiło gdy to przeczytam - facet ma dokładnie to, co mnie bardzo emocjonalnie wyłącza u mężczyzny. Misiowatość mnie wyłącza, bo kojarzy mi się z dojrzałymi facetami, a ci mnie uziemiają. Nie wiem czy byłbym w stanie zrobić takiemu komuś sesję, oczywiście za pieniądze - bo za darmo na pewno bym nie chciał. Czułbym się jak ktoś, kto musi zjeść nielubianą potrawę, bo tak towarzysko wypada. 

Na szczęście raczej nie będę musiał przełamywać się w tej sytuacji - gość nie wyglądał na takiego, który kupuje profesjonalne sesje fotograficzne za kasę. A bezpłatne zdjęcia niech mu robi ktoś inny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz