piątek, 16 grudnia 2011

Czarodziejskie powiązanie

Dziś chciałbym napisać o przykładzie, który nazwałem czarodziejskim powiązaniem. Sprawa jest drobna, ale ciekawa. Otóż dostałem SMS w odpowiedzi na mój anons. Było to wieczorem a ja odebrałem go rano - zaś SMS zawierał pytanie dotyczące tego czy będę na GG. Odpisałem, że właśnie teraz jestem. I dostałem kolejny SMS z zapytaniem o profil na Fellow, więc mu podałem nazwę mojego profilu. 

Potem zajmowałem się moimi sprawami na komputerze i od czasu do czasu zerkałem na Fellow, aby zobaczyć czy ta osoba mnie odwiedziła. Akurat odwiedziło mnie kilka osób i miałbym problem z identyfikacją tej właściwej. Jednak pomogło mi właśnie czarodziejskie powiązanie. Na profilu na Fellow jedna z osób podała bowiem numer komórki, z której dostałem SMS. W ten sposób dokonałem jednoznacznej identyfikacji.

Bywa, że dzięki takim szczegółom można jednoznacznie kogoś zidentyfikować i to pomaga w poznawaniu. Dlatego nazywam takie powiązania czarodziejskimi. Jakby ktoś zostawił i tu, i tam te same ślady. Niekiedy właściwa identyfikacja może bardzo pomóc w szukaniu partnera i zapobiec błędom czy nieporozumieniom. Ale takie czarodziejskie powiązania zdarzają się niestety bardzo rzadko.

I większość poszukiwań jest prowadzona mniej lub bardziej na ślepo ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz