niedziela, 18 grudnia 2011

Korekta respondera

Mój autoresponder na GG, choć bardzo starannie dopracowany, jednak poszedł do korekty. Staram się go tak zrobić, aby jak najlepiej pokazywał moje oczekiwania wobec rozmówcy. Do tej pory wyglądał on następująco:

Jestem gejem. Szukam normalnych ludzi. Do znajomości - ale nie do seksu. Do rozmowy - ale nie do pustego gadania. Jeśli chcesz mnie poznać - proszę odezwij się ponownie...

Było w nim napisane kim jestem i kogo szukam - i do czego nie szukam. Wciąż jednak ludzie zaczynają rozmowy od głupich pytań w stylu "co słychać?". Ale najgorsze jest to, że robią to osoby gadające ze mną po raz kolejny. A efektem tego jest kręcenie się rozmowy w kółko, bo ciągle wypytuję ich o sprawy podstawowe, nie zapamiętawszy ich z poprzedniej, równie miałkiej rozmowy. Zmieniłem więc responder na nieco inny:

Jestem gejem (44). Szukam przyjaciół lub netowych znajomych. Nie szukam seksu ani cyber seksu! Jeśli potrafisz sensownie rozmawiać i chcesz mnie poznać - zapraszam do rozmowy…

Teraz mam nadzieję, że będzie lepiej. Wywaliłem kawę na ławę, choć w bardzo grzeczny sposób, bo mam dość mozolnego edukowania debili ;-) A recydywistów, kolejny raz nie potrafiących sklecić trzech sensownych zdań na krzyż, będę po prostu blokował, aby oszczędzić sobie bezwartościowych pogaduszek z nimi. Ostatnio rozmawiałem przez 20 minut z delikwentem i przez te 20 minut nie powiedział mi nic sensowego, nic od siebie. Nawet zarzucał mi rozbudowane ego. Czyżby? Chęć prowadzenia rozmowy na jakiś sensowny temat jest rozbudowanym ego? Niechęć do nic nie wnoszącego pytania "co słychać?" jest rozbudowanym ego?

Trzeba niestety wymagać od rozmówców elementarnej kultury komunikacji. GG nie jest od miałkich rozmów o niczym. Na takie gadki-szmatki szkoda życia. Przynajmniej dla mnie.

Przy okazji, to jest pierwszy autoresponder w połączeniu ze stanem opisowym na GG - który jest wstępnym filtrowaniem. Ten stan opisowy to: Nie szukam seksu ani rozmów o niczym! Szukam związku, przyjaciół, znajomych.

PS Ciekawostka techniczna - zanim ten post został opublikowany, sam responder był zmieniany i poprawiany około dziesięciu razy - oczywiście za każdym razem musiałem też zmieniać jego treść w tym nieopublikowanym jeszcze poście ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz