czwartek, 1 grudnia 2011

#198 - bezczelny analfabeta

Analfabeta to niestety spotykany na czacie czy GG widok. Dopiero   to ktoś wart umieszczenia w rozmowie. Błędy orograficzne wytłuściłem.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Hej
- (Autoreply) Jestem gejem. Szukam normalnych ludzi. Do znajomości - ale nie do seksu. Do rozmowy - ale nie do pustego gadania. Jeśli chcesz mnie poznać - proszę odezwij się ponownie...
- Hej
- hej
- Co tam u cb
Najbardziej kretyńskie pytanie, szczególnie od nieznajomego - skoro puka, to powinien powiedzieć w jakiej sprawie, a nie zadawać tak debilne pytanie.
- a kto pyta?
- Hłopak
- znamy się? ze mnie pytasz jak starego znajomego?
- wybacz ale na takie pytania mam alergię, chcesz pogadać - to daj jakiś normalny temat
- Nie
Dłuższe milczenie więc napisałem:
- masz coś ciekawego do powiedzenia? czy już co się skończył koncept na rozmowę?
- A jakiego długiego masz
Nie wiem śmiać się czy płakać. Tylko spokojnie...
- udam że nie doczytałem tak idiotycznego pytania i grzecznie zapytam kogo szukasz
- Niepisz do mnie
- to ty nie pisz do mnie
I tak nie pojmie, że "nie pisz" powinno być osobno. Zamknąłem okno rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz