niedziela, 20 listopada 2011

Tęczowe portale

1 października 2011
Postanowiłem dokonać zmian na moich portalach gejowskich. A dokładniej, postanowiłem zabrać się za zdjęcia. Chodziło o to, aby ostatecznie rozdzielić moje internetowe tożsamości - oficjalną i gejowską. W tym celu postanowiłem zamieścić na profilach gejowskich tylko jedno, najbardziej gejowskie zdjęcie jakie mam - robię tam bowiem cmokaśną, pedalską minę ;-)

Aby się na profilach nie marnowało miejsce na inne zdjęcie, wymyśliłem rozwiązanie, już podpatrzone u ludzi na Google+ lub Facebooku. Filozofia jest banalna - pociąć większe zdjęcie na 5 części i zmieścić je tak, aby w Google+ lub Facebooku te zdjęcia wypełniły podręczną galeryjkę. Oczywiście muszą być zamieszczone w odpowiedniej kolejności, aby ich seria zachowała ciągłość. Zabrałem się więc za to - pociąłem zdjęcie tęczowej flagi na pięć części i umieściłem w Google+. Z Facebookiem miałem więcej roboty, bo musiałem dopracować się metody postępowania, gdyż tam zdjęcia są nie kwadratowe, ale prostokątne i standardowe były po prostu przycinane nie tak jak trzeba. Ale w końcu i to przezwyciężyłem. Na innych portalach też porobiłem takie "flagowe galerie", w analogiczny sposób zapełniając miejsce. Nie obyło się bez dostosowań - na Gayromeo musiałem na przykład poobracać zdjęcia o 90 stopni, aby galeria mogła być poprowadzona pionowo.

Zdjęcie profilowe umieściłem na tle gejowskiej tęczy. Chodzi o to aby w wynikach wyszukiwania na Facebooku czy Google+ pokazywało ono, że zapewne jestem gejem - i przez to zwracało uwagę osób wtajemniczonych. Poza tym poprawiłem jeszcze liczne drobne błędy w opisach na profilach, które pozostały z dawniejszych czasów i mówiły o rzeczach zdezaktualizowanych. I mam już teraz moje internetowe tożsamości właściwie rozdzielone.

Czuję się jak działkowiec, który właśnie przebudował swoją działkę i lepiej rozplanował wszystkie grządki. Oby tylko moja działka wydała plon wcześniejszy niż na wiosnę ;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz