niedziela, 20 listopada 2011

#187 - zablokowany wariat ;-)

Oto zapis korespondencji z użytkownikiem pewnego portalu randkowego, mającym w nicku słowo "wariat".

Oznaczenia: jego mail / mój mail
- pozdrawiam życzę wszystkiego dobrego i smacznego wieczoru z apetytem na seksik heeeeeee cmoki w kroki od wariata.serdecznie zapraszam do polubienia mojej stronki na Facebook jeśli zainteresuje oto link [link]
- dziękuję, zapowiada się mile chorowanie dziś :) [byłem chory]
Facebooka mało co używam wolę Google+ bo tam mam grono ludzi z którymi można naprawdę ciekawie podyskutować :)
Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - zostałem przez niego zablokowany ;-)

Zorientowałem się po tym, jak maile od tego użytkownika zostały zaopatrzone w tytuł [SPAM]. Być może jednak to nie on mnie zablokował, ale jego zablokowali na skutek doniesienia do administracji portalu - o jego spamowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz