czwartek, 17 listopada 2011

#184 - 15 minut

Nie do wiary, ale ta rozmowa trwała na GG 15 minut. A mogłaby trwać dosłownie minutę, góra dwie. To pokazuje po pierwsze rozpaczliwą powolność ludzi, a po drugie - ich kompletne nieprzygotowanie do rozmowy. Czyli zaczepianie na żywioł.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cze
- (Autoreply) Jestem gejem. Szukam normalnych ludzi. Do znajomości - ale nie do seksu. Do rozmowy - ale nie do pustego gadania. Jeśli chcesz mnie poznać - proszę odezwij się ponownie...
- Hej
- hej
- Skąd jesteś
- Wawa
- Kogo szukasz
- czytaj to co już napisałem
- Jestem normalny
Genialnie głupie nawiązanie do treści autorespondera.
- podejrzana deklaracja
- normalność sama wychodzi w rozmowie
- Czemu
- Tak
- wiesz mniej więcej wiesz kogo szukam, a kogo nie
- No
I dalej nic się nie dzieje, więc napisałem:
- rozmawiamy już 13 minut i jak dotąd nie posunęliśmy rozmowy zbyt daleko
- Zacznij
Typowa bezczelność - sam zaczął rozmowę i chce aby inny ponosił ciężar jej prowadzenia...
- sory nie ja zacząłem rozmowę nie bd wymyślał tematów za ciebie

Jak widać koncept się skończył. Kwadrans rozmowy do przeczytania w minutę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz