środa, 16 listopada 2011

#183 - mogę, ale nie umiem

Kolejny"mądry inaczej" rozmówca na GG - według katalogu GG ma 16 lat.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- elo
- (Autoreply) Jestem gejem. Szukam normalnych ludzi. Do znajomości - ale nie do seksu. Do rozmowy - ale nie do pustego gadania. Jeśli chcesz mnie poznać - proszę odezwij się ponownie...
- tak
- hej
- Ile masz lat?
- 44
- Skąd jesteś?
- Wawa
- Wyślij mi twoje zdjęcie
- Wyślesz?
Propozycja kompletnie bezczelna - wobec nieznajomego (czyli mnie)!
- po co?
- Popatrzeć sobie
- każdego nieznajomego tak obcesowo pytasz?
- Nie [punkt za szczerość]
- Co tam u cb?
- czy możesz zadać proszę mądrzejsze pytanie niż co tam?
- Mogę
- to proszę zadaj, bo pytania w stylu "co tam?" a potem replika "aha" mnie już wkurzają
- Ok jak chcesz
Nietrudno się domyślić, że w tym momencie koncept na rozmowę się skończył. Zatem jego mogę - znaczyło po prostu przechwalam się, ale nie umiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz