piątek, 11 listopada 2011

#178 - zmęczyłem się...

Współczuję osobom, które szybko się męczą - nawet w rozmowie. Oto przykład z GG. Rozmówca według katalogu GG ma 18 lat.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Hej
- (Autoreply) Jestem gejem. Szukam normalnych ludzi. Do znajomości - ale nie do seksu. Do rozmowy - ale nie do pustego gadania. Jeśli chcesz mnie poznać - proszę odezwij się ponownie...
- Hej
- hej
- Rafał
- A ty.?.
Dziwaczna maniera, stawiać kropkę po znaku zapytania...
- Maciek
- Gay.?.
Chyba nie doczytał pierwszego zdania autorespondera - ale ma ono przecież aż dwa wyrazy...
- nie, Marsjanin
- :)
- sory ze wolno pisze ale w G+ jest ciekawa dyskusja i piszę komentarze
- Nie chce mi się już pisać Część
- pa
Inteligencją się nie wykazał z tym pytaniem o geja, więc końca rozmowy nie żal.

Mi też się nie chce pisać z kimś takim :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz