czwartek, 10 listopada 2011

#177 - oddam, obiecuję

Oto z jaką propozycją można uderzać do kompletnie obcej osoby.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Hej
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- Możemy popisać
- Chce cię poznać
- I jak
- hej
- nie bądź niecierpliwy
- Mam sprawę
- słucham
- Potrzebuje trochę kasy
- Pomożesz mi
- I jak
- chyba żartujesz
- Proszę
- Ja nie żartuje
- do nieznajomego z takimi propozycjami - to jest żart
- Nie żart potrzebuje na wyjazd za granicę wrócę za 2 miesiące i ci oddam
- wiesz co daruj sobie takie żałosne propozycje, nie pożyczam obcym osobom kasy
- Oddam przyrzekam
- koniec tematu
Zgadnijcie ile warte są przyrzeczenia takiego kogoś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz