niedziela, 30 października 2011

#166 - powodzenia :)

Oto rozmowa przeprowadzona przeze mnie za pośrednictwem systemu mailowego Fellow. Napisałem mail do chłopaka, który raz był u mnie z wizytą (do niczego wtedy nie doszło między nami). Potem on mi zarzucił, że się u mnie nudził - nic dziwnego, skoro nie czuło się bliskości, to i nie było powodu aby przy nim skakać ;-)

Oznaczenia: jego mail / mój mail
- A ja tydzień temu jechałem przez [nazwa jego miasta] do chłopaka :)
- Witaj. To fajnie. powodzenia :)

Tylko tyle miał do powiedzenia. Oczywiście, gdyby wiedział, że ze mną nie będzie się nudzić, to by napisał do mnie 100 maili, tak jak - przed spotkaniem - przegadaliśmy około 15 godzin przez telefon. Opłacało się mu poświęcać czas na komunikację ze mną, póki się nie okazało, że do siebie nie bardzo pasujemy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz