wtorek, 25 października 2011

#161 - co za małolata masz?

Oto pierwsza z rozmów z ludźmi na GG po tym jak się dowiedzieli, że miałem chłopaka. Rozmówcę jakoś kojarzę jak przez mgłę, ale już zupełnie nie kojarzę abym mu specjalnie mówił, że kogoś mam. Musiał więc zobaczyć zmieniony status na profilu.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- co za małolata masz?
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- ?
- słucham?
- ile ma lat ten nowy?
- jaki nowy?
- twój
- a skąd wiesz ze mam chłopaka?
- mówiłeś mi
Niby jak mówiłem, skoro nikomu z tego typu bliżej nieznanych osób nie ujawniałem tej informacji?
- to ile ma
- 18? mniej?
Co za bezczelność! Może w ogóle jest noworodkiem?
- nie twoja sprawa sory, mój chłopak to nie towar do pokazywania
- bawisz się ludźmi ciekawe jak długo z nim
- a co ci do tego ze wypytujesz się tak obcesowo?
- nie lubię takiego podejścia
Koncept na rozmowę temu wypytywaczowi się skończył. Zamknąłem okno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz