niedziela, 23 października 2011

#159 - ask and go

Na GG plagą jest zaczynianie pierwszej rozmowy (z nieznajomym!) przez debilne wypytywanie. Ktoś puka do mnie, nie ma pomysłu na rozmowę, więc usiłuje to zwalić na mnie. Oto klasyczny przykład.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- siema
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- siema
- hej
- co tam?
Czerwona płachta na byka! Nie zna mnie - a już wypytuje co u mnie. Nie ma innego, ciekawszego tematu na pierwszą rozmowę?
- nic
- opowiec coś o sobie [pisownia oryginalna!]
- dobra to nara
Byłem zajęty przez kilka minut i nie zwróciłem uwagi na tą rozmowę więc nie odpisałem i zastałem od razu wszystko w pigułce - debilne wypytywanie i pożegnanie. Dwa w jednym. Ask and go.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz