czwartek, 20 października 2011

#156 - intruz na linii :-)

Piętnastoletni Patryk przewija się już przez tego bloga. Oszukał mnie mówiąc, że ma 18 lat i brata bliźniaka (obaj rzekomo jednocześnie się we mnie zakochali). Jest więc niewiarygodny. Ale co jakiś czas się odzywa na GG - i daje mi inspirację do zamieszczania kolejnych rozmów ;-)

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Siema
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- Siema
- tak?
- Kotek pogadamy
Nie lubię spoufalania się wyrazami typu kotek.
- o czym?
- a poza tym nie jestem kotkiem
- O nas
Ale bezczelny!
- w jakim sensie o nas? parą nie jesteśmy przecież
- i nie będziemy
- zostańmy
- nie będziemy para, nie ma takiej możliwości i nie będzie. koniec. kropka. koniec dyskusji
- Nara
Typowe dla idioty - najpierw kotku, potem zostańmy parą, a na końcu równie szybkie nara. Oby to nara było ostateczne albo - będą kolejne tematy na bloga ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz