środa, 19 października 2011

#155 - stary dobry czat ponownie

I tego samego dnia trafiła mi się jeszcze jedna rozmowa w starym "dobrym" czatowym stylu - po opublikowanej wczoraj. Tym razem podobieństwo do czata było inne.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- :-)
15:00:23 Anubius: (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- :-)
Mówiąc szczerze nie lubię zaczynania rozmowy od uśmieszków, ale skopiuję pomysł.
- :-)
- szukam faceta dyskretnego do spotkań
Najgorszy wzór czata - seks i to jeszcze za obłudnym parawanikiem tzw. dyskrecji.
- nie szukam seksu
- szkoda
Nie wytrzymałem!
- szkoda?! szkoda, bo nie szukam seksu? 
I nie szkoda, że koncept na rozmowę się tamtemu panu skończył - nawet nie miał siły aby się pożegnać. W tym zakresie czat jest już zazwyczaj lepszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz