sobota, 15 października 2011

#151 - lubię widzieć

Każdy lubi widzieć z kim rozmawia - oto do jakich absurdów to prowadzi. Nick rozmówcy "Warszawa 29x" gdzie X oznacza zapewne seks.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- hej
- poklikamy?
- oki
- Tomek jestem [miło że się przedstawia]
- Maciek miło mi
- mi również
- co Cię do mnie sprowadza?
- masz kam?
- mam ale nie na czacie
- lubię widzieć z kim klikam
- zobacz mój profil
- ok
Rozmówca zamknął okno priva.

Nasuwa się kilka uwag. Po pierwsze - na czacie Interii widać czy ktoś ma połączoną kamerkę (jest ikonka), więc wystarczyło to sprawdzić zagadując do mnie. Po drugie - jego "OK" przed zamknięciem rozmowy to typowe bezmyślne potwierdzanie. Po trzecie - sam widać nie miał profilu skoro uciekł nie sprawdzając mojego. Po czwarte - po co tyle uprzejmości z przedstawianiem się, skoro zaraz zamknie okno rozmowy?

W sumie wszystko po to aby tą rozmowę zapisać na blogu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz