środa, 28 września 2011

#134 - sztuka zniechęcania

Oto jak można grzecznie zniechęcić kogoś, kto nie pasuje, nie mówiąc mu o tym wprost. Rozmówca ma nick "Warszawa 47 mam lokum", zatem jego wiek jest daleko poza moimi widełkami i można się założyć, że z tym nickiem szuka seksu.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cze
- cze
- jakie kryteria?
- wzajemne dobranie, szukam chłopaka do wspólnego życia
[usiłuję go zniechęcić słowem "chłopaka"]
- ja też
[ha ha, nie bardzo wierzę w szukanie związku u osoby z nickiem "mam lokum"]
- mam 47 latek
[przecież to widzę w nicku, jakoś nie załapał aluzji do słowa "chłopaka"]
- szukam pasjonata fotografii i RPG [próbuję zniechęcić moimi pasjami]
- no nie jestem w tym temacie
- szkoda bo to moje pasje, którym poświęcam dziennie po kilkanaście godzin
- oki
- powodzenia, pozdro
Rozmówca zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz