czwartek, 22 września 2011

#128 - kolejny inteligentny

Ten rozmówca zapukał do mnie w tym samym czasie, co facet z rozmowy 127 i miał niewiele mniej, bo 36 lat. I rozmowa potoczyła się identycznie na początku.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- elo
- szukasz na stałe
- only
- to chyba oczywiste gdy szuka się związku
- coś o sobie
Chamska prośba - nawet bez znaku zapytania i grzecznej formułki, na przykład: może napisałbyś coś o sobie?
- anubius mój profil na necie - tam o mnie można przeczytać :-) 
Amator uzyskania informacji o mnie chyba nie ma profilu, bo długo się nie odzywał. Ja zdążyłem w tym czasie wpisać do bloga rozmowę 127, potem tą - a następnie zamierzałem spokojnie zamknąć okno rozmowy, ale rozmówca sam się wylogował - czyli uciekł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz