czwartek, 1 września 2011

#107 - sztuka ortografii

Idealny temat na początek roku szkolnego. Czat z 26-latkiem szukającym związku. Pisownia oryginalna, to, co niegramatyczne, dla ułatwienia pogrubiłem.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- hejka
- tesz szukam na stałe
- ja partnera do życia razem i uczucia
- ja tesz
- miło, chcesz zobaczyć mnie na necie?
- daj mi na komurkę
- mogę ci zadać moje 3 standardowe pytania?
- tak
- jaki jesteś znak zodiaku?
- wodnik
- studiowałeś coś?
- jestem kucharzem  
I wszystko jasne - jest po zawodówce, ale nawet to w żadnym wypadku nie tłumaczy nieznajomości ortografii.
- jakie masz pasje czy zainteresowania?
- gram w tenisa
- moje to fotografia i WoW
- a skot klikasz?
Chwila zastanowienia - ach, skąd.
- Bemowo
- ja tesz
- ty też? [podpowiadam pisownię]
- tesz [na nic podpowiedź]
- kcesz muj numer?
- za wcześnie na koma, jeszcze nie poznaliśmy się dobrze
- nie to nie
Zainteresowany związkiem, przepraszam: zwionskiem,  zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz