środa, 31 sierpnia 2011

#106 - ocena wieku

Czasem na czacie trafia się okazja oceny mojego wieku. Oto rozmowa z  dwudziestolatkiem szukającym związku.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hejka
- hej
- nie przeszkadzam?
- nie :-)
- ja szukam docelowo partnera do życia razem, Ty pewnie też ale nie w moim wieku :-)
- zależy od tego jak wyglądasz, bo niektórzy mają 44 lata i wyglądają na niezłą 30stkę, a niektórzy (większość) jak panowie po 60
- zapraszam na profil na necie, nick Anubius 
Chwila na oglądanie i werdykt.
- wiesz co, nawet się trzymasz ale nie mój typ :-) pozdrawiam ;-)
I oczywiście zamknął okno priva.

Nawet się trzymam - czyli obstawiam jakie 35-37 lat z wyglądu ;-)

A to że się nie podobam każdemu - najzupełniej oczywiste i z tego powodu nie ma się co martwić. Zresztą działa to także w drugą stronę.  No niestety, on mi się podobał - ale nie zawsze można mieć wszystko ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz