poniedziałek, 22 sierpnia 2011

#097 - seks ankieta

Czasem zagaduję kogoś, kto potrafi gadać tylko o seksie - i to głupio. Z nicka wydawało się, że ma 23 lata. Oto zapis rozmowy.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hejka
- hej
- ile masz lat [pytanie bez znaku zapytania oczywiście]
- tyle ile w nicku [debilne pytanie bo wiek mam w nicku]
- ja 30 OK [a ma napisane w nicku 23]
- kogo szukasz?
- kolesia ty [źle wróży - nie szukam "kolesi"]
- uczucia
- co masz na sobie?
- boxy i shirta
- jak kutas
- nie mierzę
- mój 16
- ogolony jesteś
- tak
- mój nie
- duże jaja masz
- nie wiem
- a żołądź
- rozmiar jaj czy kutasa nie ma znaczenia w seksie dla mnie
- śmieszą mnie twoje pytania
- walisz często
- różnie
- szukam kogoś z kim się obaj zakochamy
- ja często
- a nie do seksu, walenia czy rozmiaru jaj
- jeśli nie masz nic do pogadania poza seksem, to sory
Rozmówca nie mający nic do pogadania poza seksem zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz