sobota, 20 sierpnia 2011

#095 - punkt widzenia...

Pan w wieku 42 lat powinien się odznaczać nienaganną kulturą dżentelmena minionej epoki. Oto jak wygląda ten dżentelmen w praktyce :-)

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cze
- cze
- kogo szukasz?
- chłopaka do życia razem i uczucia
- ja 183 89 18 wygolony na maxa na łbie, typ wojaka, uniwers
- ...@gmail.com
- po co mi twój mail?
- dobre pytanie...
- ale może wymienimy się zdjęciami?
- Anubius na Fellow mój profil
- tam są zdjęcia
- niegrzecznie pukać do kogoś i oczekiwać, że wyśle fotkę; już sam powinieneś wysłać takiej osobie jako pierwszy, jeśli o wysłanie biega
- aha [trudno o bardziej debilne potakiwanie]
- punkt widzenia, kąt widzenia... mojego zdania to nie zmienia 
- oczywiście pukanie do kogoś i oczekiwanie, że ci wyśle zdjęcie jest po prostu niestosowne, mówiąc grzecznie
- aha  [znowu debilne potakiwanie!]
- masz profil na necie?
- nie mam żadnego profilu, mam tylko zdjęcia do wysłania
- to zobacz mój profil na www.gayromeo.com/anubius
- ok, już się robi...
Oczywiście, robiło się w nieskończoność - zamknąłem okno rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz