czwartek, 28 lipca 2011

#072 - żonaty związku

O, ktoś o podobnej do mnie sytuacji - żonaty i szuka związku. Nick "żonaty on pasywny". Zobaczymy co wyszło z rozmowy...

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- witam
- hej
- ja też szukam na dłużej
- a kogo?
- faceta kumpla i do seksu też
- ja szukam uczucia i życia razem [usiłuję go zniechęcić]
- rozumiem [to zazwyczaj jest potwierdzenie, że rozmówcy nie po drodze ze mną]
- rozumiem = nie szukasz tego, prawda?
- szukam właśnie [a to ci niespodzianka!]
- mieszkania i uczucia do faceta?
- ale seks też nie jest mi obojętny [czyli jednak szuka seks układu?]
- życie razem z facetem?
- tak
- seks tylko w związku gdy się żyje razem
- a rodzina, którą masz?
- nie rozumiem
- masz żonę? i zamierzasz odejść od niej?
- miałem żonę, ona wyjechała za granicę do pracy i nie wróciła
- to czemu piszesz, że jesteś żonaty? w praktyce nie jesteś
- w praktyce nie jestem ale teoretycznie tak
- liczy się praktyka
- różnie to jest
- dla mnie liczy się to, czego naprawdę potrzebujesz
- ja potrzebuję uczucia bliskiej oosby i seksu [a po co nadmieniać od razu o seksie?]
- seks powinien być tylko wtedy gdy kogoś kochasz, seks dla seksu nie interesuje mnie zupełnie
- wiem
Po pół godzinie braku dalszej rozmowy zamknąłem okno. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz