niedziela, 24 lipca 2011

#068 - związek zależy

Okazuje się, że szukanie związku nie jest jednoznaczne - wszystko zależy, jest relatywne...

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- cześć
- żonaty?
Facet ma nick "facet4" więc coś mnie tknęło, że to jakiś dojrzały BI.
- nie
Formalnie co prawda jeszcze jestem, ale nie szukam żadnych BI, więc stosowne jest odpowiedzieć negatywnie.
- opisz się
- albo fotkę wyślij [a co to ja towar w sklepie wysyłkowym??]
- szukasz uczucia i życia razem? [upewniam się czy łapie czegoś szukam]
- zależy, jestem żonaty [to co ma zależeć? przecież BI nie szuka związku]
- to nie ma co zależeć, nie szukam żonatych ale geja do  miłości i życia razem
- a my faceta, który by nam dogodził [jeszcze lepiej, szuka z żonką na trójkącik]
- nie szukam seks przygód, ani seks układów
- tzn. lizał podczas stosunku
- to nie
Zamknąłem okno rozmowy bo panu BI koncept się skończył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz