wtorek, 19 lipca 2011

#063 - pasywny faszyzm

Pasywni są tak zdecydowani na szukanie aktywów, że nawet ktoś uniwersalny w seksie analnym może im przeszkadzać. Nazywam to pasywnym faszyzmem. Poniżej przykład rozmowy, która to ilustruje. Nick rozmówcy "Pasyw:))".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- cześć
- ja 28 pas
- aktyw?
- uni
Rozmówca zamknął okno priva.

Tego samego dnia rozmówca ten ponownie mnie zagadał i rozmowa przebiegała dokładnie identycznie. Ja pamiętałem, że z nim gadałem rano - pomimo tego, że nie mam za bardzo pamięci do rozmów, ale on wykazał się (co typowe na czacie) kompletną amnezją ;-)

1 komentarz:

  1. Hahaha, bo na czacie są tak nakręceni na te chwile uniesień, że działają jak roboty. Szukają odpowiedzi aktyw, uzyskają inną, dochodzi do to ich mózgu i... szukają dalej ;)

    OdpowiedzUsuń