poniedziałek, 18 lipca 2011

#062 - zasługuję na poziom :-)

Jak to mówią nikt nie rodzi się arystokratą. Ale są ludzie, którzy uważają, że zasługują na więcej. Oto rozmowa z gościem o nicku "Szczecin faceta".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- szukam związku
- z zamieszkaniem
- ja pasyw 29 lat
- cześć
- Tomek jestem
- o to widzę wiesz na czym polega związek :-)
- Maciek miło mi
- bo wiele osób myli go z seks układem :-)
- hehe
- opiszesz się?
- 178/95
- paker?
- nie
-kutas jaki? [no tak, dla pasywa długość kutasa to religia :-)]
- szukam kogoś kto mi pomoże finansowo [to akurat rozumiem, na start w nowym miejscu]
- da utrzymanie [oczywiście chodzi pewnie o krótki czas]
- nie mierzę kutasów
- nie mają dla mnie znaczenia
- zapewnisz mi odpowiedni poziom życia? [o, włącza się myślenie księcia z bajki]
- co znaczy odpowiedni?
- wysoki [ale rosną wymagania!]
- taki na jaki zasługuję
- w zamian proponuję uczciwość, związek [ale jaśnie pan łaskawy]
- jeśli na to zasługujesz, to sam dowiedziesz tego pracą :-)
- nie jestem pensjonatem dla biednych hrabiów :-)
Biedny Hrabia zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz