wtorek, 7 czerwca 2011

#021 - dojrzały lubi

Oto rozmowa z facetem o nicku "dojrzały lubi".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- witam
- hejka
- ja 44 [czyli odpada wiekowo dla mnie]
- kogo szukasz? [standardowe pytanie, bo nic u niego i tak mnie nie zaciekawi]
- do stałego [jakby nie mógł napisać więcej]
- do stałego czego?
- mówiąc szczerze lubię jak ktoś pisze pełniejszymi zdaniami, wtedy się czuje, że to rozmowa
- ok
- szukam do stałego układu
- kubię seks w pełni z facetem
- nie szukam układu, ale związku [słowo "układ" mnie zawsze wkurza]
- ok
- ale co lubisz [oczywiście chodzi o seks]
- uczucie, życie razem
- sex [sprecyzował, że koniecznie go ciekawi co lubię w seksie]
- seks jest uzupełnieniem uczucia, a nie osobną rzeczą
W tym czasie zdołałem rozmowę przepisać na blog, a gościu nie odezwał się - żałosne, że nie ma nic do powiedzenia poza seksem.
Zamknąłem okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz