środa, 1 czerwca 2011

#015 - bajka

W Dzień Dziecka coś o bajkach ;-)

Najpierw żart fotograficzny na jaki wpadłem czytając napis na plecaku mojego synka :-)

Prowadząc synka do szkoły zrobiłem zdjęcie jego plecaka, aby potem w bardzo frywolny sposób zmienić na komputerze napis o Tygrysku - na typowo gejowski ;-)

Efekt można zobaczyć na zamieszczonym obok zdjęciu ;-)

A wracając do czatowej bajki - rozmówca miał nick "FF anal pass".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hi
- cześć
- 24 180 72 18
- po co mi ten numer telefonu? [robię sobie jaja]
- ??
- to moje wymiarki
- wymiarki?
- biurka?
- ciała
- nie rozumiem [udaję głupa]
- mam 24 lata
- 180 cm
- 72 kg
- 18 cm
- jasne?
[ale się wymęczył wyjaśniając]
- rozumiem
- opiszesz się
- tylko nie rozumiem co to 18
- cm
- kutas
- a twój ile ma?
- mierzysz długość kutasa? [udaję głupa]
- nie wiem
- nie mierzyłem
- ty jakiś nie z tej bajki jesteś
- nie przyszło mi to do głowy
- chyba jestem
Rozmówca z innej bajki zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz