środa, 25 maja 2011

#008 - jesteś zmanierowany

Oto dowód na to, że jestem osobą kompletnie zmanierowaną.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- hej
- Łukasz 36
- masz kulturalny nick :-) [nick: "nie przeszkadzam?"]
- Maciek miło mi
- mnie również
- 180/90 zadbany [z tego "zadbania" niektórzy uczynili fetysz]
- 178/95
- mam brzuszek
- ja też...
- a czy p? [typowe seks pytanie]
- uni
- ja raczej p [ależ to ważna informacja! ;-)]
- nie jestem wielkim fanem analu jeśli o to biega
- to najmniej ciekawy seks dla mnie
- a jaki jest ciekawy?
- ten, który daje bliskość i uczucie
- pieszczoty i ciepło, bo to można robić bez końca
- seks wytryskowy szybko mija
- jesteś zmanierowany pa
Rozmówca zamknął okno priva.

Ogłaszam zatem wszem i wobec - jestem zmanierowany i zmanierowanych szukam! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz