wtorek, 24 maja 2011

#007 - uniwersalna miłość

Oto zapis rozmowy z gościem, który ma nick "Warszawa uniwersal" i jak podał ma 40 lat. Kolejny przykład poszukiwacza seksu dla seksu, który bezmyślnie deklaruje, że szuka związku.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- cześć
- mam 40 latek
- kogo szukasz? [z kimś w wieku, którego nie szukam nie bawię się w ozdobniki, lecz jestem konkretny]
- też szukam związku [może być miło, skoro jednak szuka tego co ja]
- to miło [teraz kolej na jego ruch]
- skąd jesteś? [podejrzanie za szybko o to pyta]
- będę wolno pisał bo robię porządki na blogu [robiłem porządki więc napisałem dla porządku ;-)]
- ok [debilne potwierdzenie kogoś, kto nie ma nic do powiedzenia]
- masz dziś lokum [związek i lokum - niby pasują do siebie, ale...]
- mam
- możemy się spotkać jak będziesz chciał
- już się spotykamy przecież [czat to też spotkanie]
- na lokalu [to chyba rusycyzm]
- a co za różnica gdzie się gada?
- opisz mi się
- 178/92
- czy jesteś też uniwersalny [kolejne pytanie o seks]
- jestem
- ok [debilne potwierdzenie po raz drugi]
- czyli wzajemne posuwanko [tak się szuka związku - wzajemne posuwanko!]
- lol chyba mylisz seks ze związkiem
- tak [ale szczerość!]
- no właśnie ja nie szukam seksu dla seksu
- możemy się spotkać raz dla wzajemnego posunięcia się [oto jak wygląda prawdziwy związek - raz dla posunięcia się :-)]
- kolejna rozmowa do kolekcji ;-) 
- no to pa jak ci nie pasuje [a on dalej o seksie]
- miłego dnia i miłego polowania na szybki seks dla seksu
- pa
- pa
- fajnie, bo zapiszę rozmowę z tobą na blogu jako przykład klasycznego debilizmu :-) [ciekaw byłem jego reakcji]
- dzięki za temat :-)
Długie milczenie, widać koncept się skończył a facet nie wie o czym piszę, bo chyba jest nastawiony wyłącznie na rozmowę o szczegółach posuwania się :-)
Dopiero po jakich 10 minutach zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz