wtorek, 31 maja 2011

#014 - rola grawitacji w seksie

Oto jaka jest rola grawitacji w seksie ;-)

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- witaj
- witaj
- ile masz latek
- nie wiesz? [wiek jest podany w nicku]
- jeśli 43 to dobrze 
- 43
- fajnie co robimy ja bym cię troszeczkę polizał członka
- jak ci na imię
[a co ma imię do chęci lizania członka troszeczkę?]
- polizałbyś mnie czy członka?
- na imię mam Apoloniusz
[żarty sobie robię]
- członka ciebie też czemu nie
- członka mnie?
- czyli członka wysuniętego z ramienia na czoło?
[to z dowcipu: Jaka jest anomalia genetyczna partii? Członek wysunięty z ramienia na czoło :-)]
- ja mam sztywnego już jakiś czas więc chciałbym go zwalić
- to może odkręć śrubki - sam się powali pod wpływem sił grawitacji
- jestem nagi ale jeśli to dla ciebie śmieszne więc pa 
Nagi rozmówca zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz