sobota, 28 maja 2011

#011 - IPN, polityka i brydż

Rzadko w krótkiej rozmowie jest nawiązanie do trzech rzeczy - w kontekście robienia sobie jaj - w dzisiejszym przykładzie do IPN, polityki i brydża.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- cześć
- Marcin, szukam akt, dobrze trafiłem? [jakby nie mógł napisać "aktywa"]
- szukasz akt z IPN? [bezlitosny żart ze słowa "akt"]
- aktywnego [teraz wyjaśnił :-)]
- aktywnego działacza? [dalsze jaja]
- jestem bezpartyjny
- ok, pasuje mi [a co ma pasowanie bezpartyjności w szybkim seksie?]
- pasujesz a jeszcze nie zaczęliśmy licytacji [nawiązanie do brydża]
- chyba masz plażę w kartach [plaża - w brydżu słaba karta]
- chyba tak [nie wie biedak co powiedzieć]
- pozdrawiam [mam już dość zabawy]
- ja też
Zamykam okno rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz