sobota, 9 kwietnia 2011

Hakuna Matata...

Tak naprawdę to nazywa się Loque'Nahak - potocznie nazwałem go Hakuna Matata. Spirit leopard, być może najpiękniejszy pet (czyli oswojone zwierzę) huntera w całym World of Warcraft. Biały, cętkowany, z seledynowym ogniem w oczach, pysku i przodzie. Śliczny kot.

Hunterzy polują na niego, ale niełatwo go oswoić. Bestia jest bowiem rare elite i pojawia się w Scholazar Basin raz na jakie 6-8 godzin. Trzeba mieć nieziemskie szczęście, aby na niego trafić. Szukałem go Ally hunterem wiele razy. Raz Horde hunter oswoił go na moich oczach. Drugim razem, lecąc z Wintergraspu, wylądowałem koło niego, ale zanim się zdążyłem przygotować, inny hunter go zabił dla łupu.

Wreszcie dopadłem swoją Hakunę. I tak go nazwałem. Warto było czekać i cierpliwie szukać. W końcu znalazłem. I mam wspaniałego towarzysza.

Myślę, że tą historię można dedykować wszystkim szukającym chłopaka do związku. Trzeba cierpliwości, a Wasza Hakuna też się znajdzie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz