niedziela, 10 kwietnia 2011

10 kwietnia - rocznica...

Wszyscy wiemy jaka rocznica jest 10 kwietnia, o godzinie 8:41. To największa tragedia w dziejach naszego narodu od zakończenia II wojny światowej. A dla mnie to także rocznica innego rodzaju...

Po pierwsze, tego dnia jechaliśmy z Ukochanym na drugą wycieczkę (do Krynicy) - była słoneczna sobota. Po drugie, w czasie jazdy, właśnie około 8:41, złapał nas policyjny radar. Dostałem mandat oraz 4 punkty karne, które mi wygasną właśnie w tym smutnym dla nas wszystkich dniu.

Dopiero w Krynicy dowiedzieliśmy się o wielkiej tragedii, która się wydarzyła dokładnie w czasie gdy ja byłem legitymowany przez - miłego zresztą - policjanta. Nie pierwszy raz moje życie splata się symbolicznie z ważnymi wydarzeniami...

W tym dniu smutnej refleksji, ta pamięć o udanej wycieczce jest jak promyk nadziei w życiu, w którym ich będzie brakować...
[*] [*] [*]

2 komentarze:

  1. doczekam sie tej ksiegi gosci? chyba,ze jej nie widze ;p ;p

    rozwinales hunta.. ciekawe jak tam moj mag...
    zobacz czasme czy on wgl jeszcze jest ;p ;p

    pozdro
    wiesz kto

    OdpowiedzUsuń
  2. Księga gości w postaci addonu miała pojemność tylko 15 wpisów, więc ją wyrzuciłem. Widać za granicą nie ma takiej tradycji na blogach - bo Google nie oferuje standardowo żadnej księgi gości.

    OdpowiedzUsuń