sobota, 26 marca 2011

Opis linijkowy

No i wymyśliłem nową jakość dla mojego profilu. W końcu to konik - zarządzanie profilem i szlifowanie go w nieskończoność :-)

To się nazywa fachowo - opis linijkowy. Do tej pory robiłem opis zawijany - każde zdanie pływało po akapicie, zawijając się z linijki w linijkę. Mimo, że robiłem krótkie akapity (po kilka wierszy) to jednak lektura nawet tak niewielkiego opisu była już męcząca. Wychodzę więc naprzeciw czytelnikom i tworzę opis składający się ze zdań zajmujących pojedyncze linijki tekstu. A do tego każde zdanie to samodzielna myśl.

Generalnie to trudna sprawa. Wymaga mistrzowskiego opanowania języka, umiejętności precyzyjnego i krótkiego zamknięcia całego tematu w jednym, bardzo krótkim zdaniu. A wszystko po to, aby czytanie profilu było jak najbardziej komfortowe. Choć w porównaniu do tego, co większość profilowych użytkowników o sobie pisze - mój opis jest i tak bardzo obszerny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz