wtorek, 29 sierpnia 2017

Parada debili

Dziś nieco lżejszy temat, o ile oczywiście ludzka głupota, czy debilizm, może być takim lżejszym tematem. Jednak ponieważ otoczeni jesteśmy codziennie przez debilizm polityków w Polsce i za granicą, to debilizm zwykłych ludzi być może będzie na ich tle przynajmniej wyglądał jako pewnego rodzaju sztuka. Dzisiaj napiszę o dwóch przypadkach debilizmu, z którymi zetknąłem się wczorajszego dnia. I oba są na swój sposób humorystyczne.

Pierwszym z nich była wiadomość, którą dostałem na telefon. Wiadomość ta pochodziła od potencjalnego klienta na masaż. Przepisał on w niej podane przeze mnie na stronie masażowej moje cyferki i dołączył pytanie o to, jaki jest mój rozmiar penisa. Przez chwilę zastanawiałam się, czy po prostu odpisać mu słowem "debil", ale po chwili poskromiłem w sobie taką chęć. Bo po prostu szkoda wydawać jakiekolwiek pieniądze na odpisywanie na taką wiadomość. Zastanawiałem się też przez chwilę, czy nie umieścić na stronie internetowej informacji o tym, że zapytanie o rozmiar penisa, szczególnie w przypadku masażysty, który penisa w swojej pracy nie używa, jest idiotyczne - ale stwierdziłem, że zaburzy to idealną równowagę na stronie (taka sama liczba linieje na każdej z podstron). Poza tym debilom i tak się nigdy nie wytłumaczy.

Drugi debilizm by już relatywnie znacznie lżejszy. W odpowiedzi na mój anons zamieszczony na jednym z portali ktoś napisał dosłownie "Napisz coś hej". Nie zastanawiałem się wiele Napisałem więc mu "Coś". Była ta z jednej strony gra słów, polegająca na tym, że dosłownie potraktowałem jego prośbę. A z drugiej strony demonstracja lekceważenia dla takiego zaczynania korespondencji. Jeśli mamy się poznać do poważniej relacji, to wypadałoby się jakoś przedstawić i zacząć rozmowę. Jeżeli ktoś próbuje się przedstawić i zacząć rozmowę, niezależnie od tego, czy zrobi to bardziej czy mniej zręcznie, to przynajmniej daje jakiś punkt zaczepienia. Jeśli ktoś zacznie pisać takie debilizmy, to znaczy, że sam nie ma nic do powiedzenia i nawet nie potrafi się poznać.

Niestety potwierdzili słowa Einsteina, że ludzka głupota jest nieskończona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz