sobota, 29 lipca 2017

Bajkowy wuefista

Pewnie dla wielu gejów wuefista to facet marzeń - umięśniony, przystojny i męsko owłosiony. A jeśli jeszcze lubi seks - to cud, miód, malina i orzeszki.  Trafił mi się taki na gej czacie. Wysłał mi swoje zdjęcie, bardzo fajny, takie ładne oczy i w ogóle. Piszemy sobie, piszemy. Akurat był środek nocy, ale spałem trochę w ciągu dnia i jakoś mi się w nocy nie chciało. Piszemy, poznajemy się, niby szukamy obaj do związku - choć on może z mniejszą determinacją. No to rozmowa się jakoś toczy, ale tymczasem czas mija.

Skoro niby szukamy razem do związku to logiczne, że powinniśmy jak najszybciej, jeśli tylko spodobamy się sobie (a na to rozmowa wskazywała) wymienić się kontaktami. Nie będziemy przecież czatowali w nieskończoność. A poza tym czaty się wieszają i wtedy szukaj wiatru w polu. Każdy normalny człowiek, który szuka do dłuższej relacji i trafia na kogoś, kto wydaje się odpowiednią osobą, będzie chciał złapać z nią kontakt po to, aby go nie stracić. Tymczasem mój rozmówca nie jest chętny do wymiany jakichkolwiek kontaktów i dalej rozmawia ze mną na czacie. Mało tego, zaczyna pytać mnie o to, co by było, gdyby mi rozpiął rozporek.

Ja mu tłumaczę, że takie teoretyzowanie nie ma sensu. Takie rzeczy dzieją się spontanicznie, jeżeli ludzie czują w realu chemię. A ten mi zarzuca, że gaszę tym jego podniecenie. W końcu, po kolejnym okresie rozmowy, postawiłem sprawę na ostrzu noża - czy wymieniamy jakieś kontakty? Na to mój rozmówca poprosił, żebym zostawił mu telefon. Sprytne. Powiedziałem,, że normalny człowiek wymienia telefony i przekazuje swój po to, żeby mieć kontakt w obie strony, a osoba która tego nie robi jest niewiarygodna jest bajkopisarzem. A co zrobił mój rozmówca? Oczywiście obraził się za to, że nazwałam go bajkopisarzem i zamknął okno rozmowy. I faktycznie był bajkopisarzem, bo bajkopisarze właśnie dokładnie tak robią jak on - unikają jak ognia wymiany kontaktu, a jedynie piszą bajeczki na czacie. 

Tyle że ja szukając do związku jestem z innej bajki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz