poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Dwa sposoby

Dziś lżejszy temat - krótki poradnik dla osób, które pragną zakończyć niewygodną rozmowę na czacie. Opracowałem go, a raczej wypracował mi się w praktyce. Mam dwie takie możliwości. Wynikają one oczywiście ze specyfiki mojej osoby i moich celów, nie każdy może zastosować tę samą opcję w swoim przypadku, ale nie wątpię, że każdy jest w stanie wypracować własną technikę w tym zakresie. Z jakich więc środków korzystam, aby zniechęcić rozmówców?

Przede wszystkim warto na początku dodać, że rzadko kiedy robię to świadomie. Najczęściej tak po prostu wychodzi wbrew mojej intencji. A jednak są takie przypadki, gdy widzę, że rozmówca nie jest odpowiedni - ma wiek poza moimi widełkami lub w rozmowie zaprezentuje niedopuszczalne podejście do sprawy. W jaki sposób można go wtedy zniechęcić? Są dwa proste sposoby. Pierwszy to napisać, że szuka się związku. Większość ludzi odpadnie, bo nie szukają tej relacji. Ewentualnie potwierdzą, że też związku szukają - ale szybko okaże się, że to słowo oznacza dla nich seks układ, który przez hipokryzję nazywają związkiem. 

Drugi sposób na zniechęcenie osoby, która szuka także do związku i nie chce zrezygnować z komunikacji ze mną to wysłanie mojego zdjęcia. Nie jestem osobą najpiękniejszą, więc moje zdjęcie może zniechęcić tych, którzy podobnie jak ja szukają związku i nie spłoszyli się, gdy im o tym powiedziałem. Oczywiście i ten sposób nie zawsze działa.  Są tacy, którzy mi nie odpowiadają, a jednak nie udało się ich zniechęcić. Wtedy trzeba starać się zakończyć rozmowę w w jakiś inny sposób. Im dłużej się rozmawia, tym łatwiej znaleźć jakiś inny pretekst do zakończenia konwersacji.

Na szczecie pierwsze sposoby odsiewają zdecydowaną większość przypadków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz