sobota, 25 czerwca 2016

Wejdź we mnie

Poznawanie ludzi a czatach jest zabawne także z jednego powodu - rozmowa może odbywać się stosunkowo szybko i w dość krótkim czasie można mieć ciekawą wymianę zdań. A nawet ciekawą historię. I taką chcę dziś opowiedzieć. Zaczęło się od poznania kogoś deklarującego, że szuka do związku, a nie jednorazowej przygody. To bardzo chwalebne. Na czym więc rozmowa przy szukaniu do związku powinna polegać? Oczywiście na poznawaniu się. 

A w jakich sprawach należy się poznawać? We wszystkich - do Sasa do Lasa. W końcu życie razem, to wszystko, począwszy od spania, gotowania, prania, zarabiania i wydawania, sprzątania i lenistwa, a skończywszy na pasjach, hobby, seksie i tym podobnych. Mój rozmówca wybrał temat seksu. A jakiego mam penisa? A jakie mam wytryski? A ile razy w życiu spuściłem się we śnie? Bo on ostatnio dzisiejszej nocy. Zachodzę w głowę, dlaczego to takie ważne przy poznawaniu się do życia razem. Może dotyczy to planowanego rozmiaru wspólnego łóżka, aby było tam miejsce na spuszczanie się w nocy? ;-)

W pewnym momencie, nie zrażony tymi badanami kwestii penisa i nocnych wytrysków, zapytałem mojego rozmówcę o coś naprawdę ważnego, czyli GG lub Skype, na które można by przejść z czata z komunikacją. I mój wspaniały, szukający związku partner do rozmowy zdążył napisać tylko "wejdź we mnie" i zamknął okno priva. Wcześniej pochwalił się jeszcze swoim dużym penisem i coś tam dodatkowo o nim pisał. Być może fiut mu stanął na tyle, że coś kliknął na klawiaturze i okno rozmowy się zamknęło. Któż to wie :-)

Jak on szuka tego związku, to stwierdzę (analogicznie do przebiegu naszej rozmowy), że za chuj nie wiem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz