sobota, 2 stycznia 2016

Przygotowania do sylwestra

31 grudnia 2015
Ludzie szykują się do sylwestra. Panie  robią sobie fryzury, panowie nie wiadomo co (cho geje też pewnie robią sobie fryzury). Wszyscy się szykują na picie i zabawę, a potem na noworoczne trzeźwienie. A co ja robię jako pierwszą czynność na komputerze po zalogowaniu się w ostatni dzień roku?

Ja zakładam foldery na zdjęcia o nazwie "2016, które wykonam w nowym (ale całym nowym) roku. A przy okazji - jako typowy gej - ustawiam sobie widok tych folderów tak, aby było estetycznie w oknie menedżera plików: wielkość ikon, spacje między ikonami i tym podobne. A potem upewniam się, że na dysku backupowym mam tyle samo zdjęć ile na kompie. 

I to były moje przygotowania do nowego roku. A potem dojdą czynności techniczne - rozpoczęcie nowego roku (a dokładniej nowego miesiąca) w prowadzonych przeze mnie na komputerze ewidencjach. Na przykład ewidencji wykonanej pracy. A gdzie w tym wszystkim szykowanie się na sylwestrową zabawę? A po co? W tym roku ne przewiduję zabawy. Popracuję w ciągu dnia a potem wejdę do Guiild Wars aby podciągnąć postać. To będzie moja zabawa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz