niedziela, 3 stycznia 2016

Pedalski hunter

W Guild Wars 2 mam najbardziej pedalską postać ze wszystkich, które dotąd miałem w grach MMORPG. Nie robiłem go specjalnie na pedała, po prostu chciałem mieć postać, która by mi się podobała. I podoba mi się z twarzy, sylwetki, fryzury. A ostatnio zacząłem malować także jej ubiór, na co gra pozwala.

W ramach różnych całościowych misji (polegających na wykonaniu sporej dawki pracy na jakimś obszarze) odblokowuje się w grze różne rzeczy, między innymi barwniki do malowania zbroi. I taki złotawy barwnik odblokowałem, używając go (do spółki z szarym dostępnym ze standardowej palety) do pomalowania zbroi mojego huntera. Efekt widać na załączonym obrazku.

Po raz pierwszy w grze mam postać, która tak mi się podoba, że chętnie miałbym chłopaka o takim wyglądzie. I chodzi tu przede wszystkim o twarz i jej wyraz. A na razie pozostaje mi cierpliwe rozwijanie tej postaci, która zdobyła dopiero mniej więcej jedną czwartą poziomu w grze. "Pedałem" gra mi się jednak bardzo przyjemnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz