niedziela, 10 stycznia 2016

Może być na dojazd

Zawsze zadziwia mnie pewnego rodzaju znieczulica obecna na gej czatach. Poruszanie się utartymi schematami myślenia, na ślepo, bez refleksji. Miałem niedawno taką rozmowę. Na początku zaznaczyłem że szukam związku. To praktyczna metoda, która powinna zniechęcić osoby nie szukające podobnie, a tych jest zdecydowana większość. 

W odpowiedzi mam informację od rozmówcy, że jest żonaty. Na logikę, to powinno wystarczyć i pan żonaty powinien zamknąć okno priva. No bo jak układać związek z kimś żonatym, który zapewne żyje ze swoją żoną, a nie jest z nią w separacji na krawędzi rozwodu. Al mój żonaty rozmówca nie dał za wygraną. W następnej linijce napisał, że może być na dojazd.

Tym razem ja nie miałem już ochoty gadać i po napisaniu "pa" zamknąłem okno. Wiem, że dla wielu osób związek to tylko zręczne określenie seks układu. A taki seks układ może być i na dojazd. Ale ja akurat myślę o związku staromodnie. Dla mnie to docelowo życie razem i uczucie. A na dojazd może być tylko wstępne poznawanie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz