wtorek, 12 stycznia 2016

Kiedy sex

Rozmowy na czacie jawią się jaki zazwyczaj szczególnie głupie, ale chyba palma pierwszeństwa czasem należy się rozmowom na GG. Miałem niedawno taką modelowo debilną rozmowę. Oto jej przebieg (on i ja):

- cześć misiaku co robisz
- [ikonka "sex"]
- praca
- kiedy sex

To już mnie wkurzyło i od razu zablokowałem tego 20-letniego debila. Mógłby przynajmniej pofatygować się ze znakiem zapytania w pytaniach. Byłoby ładniej. Pierwsza jego wypowiedź jest w porządku. Ikonka seksu już psuje klimat, ale można udać, że się jej nie zobaczyło. Ale drugie pytanie jest po prostu debilne. Rozumiem takie pytanie zadawane  przez znających się kochanków. Ale zadawać takie pytanie nieznajomemu nie wiedząc czego on szuka?

Wkurza mnie jednak coś jeszcze - taki imperatywny charakter zapytania kiedy sex. To w pewnym sensie nie musi być pytanie zaopatrzone w znak zapytania - jeśli przyjąć, że jest to takie pytanie perswazyjne. Zakładające z góry, że seks jest przesądzony. A ja nie lubię gdy ktoś wie lepiej ode mnie co niby mam robić. Bo wydaje mi się, że ja siebie znam lepiej niż jakiś nieznajomy. 

A na razie mój rozmówca powiększył tylko stale uaktualnianą na GG grupę zablokowanych idiotów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz