środa, 14 października 2015

Trzy kontakty z rana

Dziś Dzień Edukacji Narodowej, a zatem pora na małą lekcję poznawania ludzi. Oto przykład komunikacji porannej w odpowiedzi na mój anons dotyczący szukania partnera do związku. Trzy odpowiedzi - trzy rodzaje ludzi. W pewnym sensie dają pojęcie o całej komunikacji, z którą stykam się na co dzień.

Pierwsza odpowiedź od kogoś w podobnym do mnie wieku - a zatem nie uda się z nim z powodu jego wieku. Ale mam dogodny pretekst aby się z nim pożegnać - ten pan bowiem od razu pisze jakie ma preferencje seksualne. Nie będzie przesadą jeśli założy się, że toś wyskakujący z takimi preferencjami albo szuka seksu, albo seks przesłania mu znaczną cześć pola widzenia. Druga odpowiedź od kogoś wieku, który mi w pełni odpowiada - ale on szuka sponsora. No to niech szuka dalej.

Trzecia odpowiedź wreszcie ma sens - pełnymi zdaniami, ciekawa. Pytam kogo szuka. Kogoś do pogadania, do znajomości. Ale napisał między innymi że szuka faceta eleganckiego i ustatkowanego. I w tym momencie zagrałem hazardowo - napisałem że nie jestem elegancki i ustatkowany. Bo nie mam stabilnej sytuacji życiowej i pieniędzy na modne ubieranie się. Więc lepiej zastrzec to od razu, niż ciągnąć korespondencję z kimś ciekawym, ale takim, który ostatecznie nie zdecyduje się na pogłębienie relacji. 

W sumie trzy porażki, z tego ostatnia przynajmniej sensowna ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz