piątek, 26 czerwca 2015

Hurry?

Przeglądając anonse na portalu, na którym Damian odpowiedział na mój anons, trafiłem na jego ogłoszenie. Było bardzo krótkie, zaledwie dwie linijki (moje miało ich pięć). I zagłębiłem się w jego treść:

Męski fajny facet szuka aktywnego niezależnego faceta 30-50 lat do budowania trwałej relacji. Lepiej iść przez życie we dwoje niż samemu. Liczę na szybkie spotkanie. Kontakt tylko telefoniczny!!!! Na początek proszę o SMS!!!! Numer w zakładce kontakt!!!

I trochę mi napięcie związane z poznawaniem Daniela opadło. Po pierwsze, podnosi kwestię aktywnego faceta, a ja jestem co najmniej zakurzony niepraktykujący w analu. Oby to go nie zniechęciło, choć wątpię czy jest tak głupi jak ogół kierujący się tymi rolami w analu niczym wyrocznią. A po drugie - liczy na szybkie spotkanie. Więc być może jego chęć umówienia się ze mną od razu na weekend to nie kwestia courage i woli politycznej, ale szybka chcica

Ciekawe jak to się okaże w ewentualnych dalszych rozmowach z nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz