wtorek, 23 czerwca 2015

Damian

Tą poznaną w dniu w którym miałem się spotkać z Gawłem osobą był Damian. Poznaliśmy się podobnie jak z Gawłem - on napisał w odpowiedzi na mój anons na portalu ogłoszeniowym. I popisaliśmy esemesy, bo od razu podał mi telefon. Ma też WhatsApp, w przeciwieństwie do Gawła. Wysłał mi w miarę szybko fotki. O wiele bardziej mi się podoba. Ma 34 lata, więc tylko cztery mniej niż Gaweł, ale wygląda znacznie, znacznie młodziej od Gawła. I to nie jest kwestia wieku, ale samego człowieka. Ma bowiem szczuplejsze ciało, czyli podświadomie wygląda, jak przeważnie myślę, że wygląda (przynajmniej w mojej wyidealizowanej imaginacji) młody chłopak. 

Ma też inną twarz. Oczywiście to twarz dojrzałego faceta, a nie młodziaka. Ale wygląda o niebo fajniej dla mnie. I to pomimo tego, że posłał mi foto w malutkiej rozdzielczości z rozpaczliwie smutną miną. A jak wiadomo, lepsza jakość zdjęcia i uśmiech o wiele polepszają czyjś odbiór. A mimo to bardzo mi się podobał. I to bez jakiś innych czynników zachęcających. Co mi się mogło podobać w jego twarzy? Może o że miał włosy na całej głowie i prawie nie łysiał. Mimo że chyba zaczynał w wieku 34 lat siwieć, to mi wcale nie przeszkadzało (inaczej niż u prawie łysego Gawła). I rysy twarzy też miał chłopięce i dojrzale zarazem. Czyli dojrzałego chłopaka

A ja coraz bardziej marzę o właśnie takim typie faceta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz