niedziela, 10 maja 2015

Mam pracę

Jak się okazuje, posiadanie pracy jest najważniejsze dla stworzenia związku. Bo o niej autor anonsu pisze z wykrzyknikiem na końcu. Oto jego dzieło:

A ja chciałbym zapytać czy jest tu ktoś normalny? z tego co widzę to ciągle Ci sami oszuści i bajkopisarze siedzą ****Zdecydowanie szukam kogoś zdrowego psychicznie i fizycznie do poważnego związku. Nie ważny jest dla mnie wiek, ani wygląd. Jeśli jesteś z Polski - napisz maila, podaj telefon - zadzwonię na mój koszt! mam pracę!

Co prawda najpierw wspomina o zdrowiu psychicznym i fizycznym, ale jakby mimochodem. A skąd taki nacisk na pracę? Może dlatego, że nie chce aby go kojarzyli z szukaniem sponsoringu? A może podświadomie właśnie szuka oglądającego się za sponsoringiem partnera? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz